سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سرزمین بازی کافه پازل
سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

شرایط و ضوابط

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی کافه پازل

کاربر گرامی لطفاً موارد زير را جهت استفاده بهينه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی کافه پازل به دقت ملاحظه فرماييد.

ورود کاربران به وب‏‌سايت کافه پازل هنگام استفاده از پروفايل شخصی، طرح‏‌های تشويقی، ويدئوهای رسانه تصويری کافه پازل و ساير خدمات ارائه شده توسط کافه پازل به معنای آگاه بودن و پذيرفتن شرايط و قوانين و همچنين نحوه استفاده از سرويس‌‏ها و خدمات کافه پازل است. توجه داشته باشيد که ثبت سفارش نيز در هر زمان به معنی پذيرفتن کامل کليه شرايط و قوانين کافه پازل از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرايط و قوانين مندرج، جايگزين کليه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانين عمومی

توجه داشته باشيد کليه اصول و رويه‏‌های کافه پازل منطبق با قوانين جمهوری اسلامی ايران، قانون تجارت الکترونيک و قانون حمايت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نيز موظف به رعايت قوانين مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانين مندرج، رويه‏‌ها و سرويس‏‌های کافه پازل تغييراتی در آينده ايجاد شود، در همين صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنيد که استفاده مستمر شما از سايت به معنی پذيرش هرگونه تغيير است.

تعريف مشتری يا کاربر

مشتری يا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش يا هرگونه استفاده از خدمات کافه پازل اقدام کند.

همچنين از آنجا که کافه پازل يک فروشگاه اینترنتی است، طبق قانون تجارت الکترونيک مشتری يا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت يا شغل حرفه‌ای به خريد کالا يا خدمات اقدام می‌کند.

ارتباطات الکترونيکی

هنگامی که شما از سرويس‌‏ها و خدمات کافه پازل استفاده می‏‌کنيد، سفارش اينترنتی خود را ثبت يا خريد می‏‌کنيد و يا به کافه پازل ايميل می‏‌زنيد، اين ارتباطات به صورت الکترونيکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعايت کليه اصول و رويه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنيد که کافه پازل به صورت الکترونيکی(از طريق پست الکترونيکی، سرويس پيام کوتاه و ساير سرويس‌های الکترونيکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنين آدرس ايميل و تلفن‌هايی که مشتری در پروفايل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ايميل و تلفن‌های رسمی و مورد تاييد مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طريق آنها صورت می‌گيرد.

جهت اطلاع‌رسانی رويدادها، خدمات و سرويس‌های ويژه يا پروموشن‌ها، امکان دارد کافه پازل برای اعضای وب سايت ايميل يا پيامک ارسال نمايد. در صورتی که کاربران تمايل به دريافت اينگونه ايميل و پيامک‌ها نداشته باشند، می توانند عضويت دريافت خبرنامه کافه پازل را در پروفايل خود لغو کنند.

توجه داشته باشيد که 10000346 تنها شماره‌‌يی است که کافه پازل از طريق آن برای کاربران و مشتريان خود پيامک(SMS) ارسال می‌کند. همچنين اين شماره‌‌ سامانه ارسال پيامک است که وضعيت پردازش سفارش يا رويدادها، خدمات و سرويس‌های ويژه کافه پازل را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دريافت پيام‌های شما از طريق آن وجود ندارد.

همچنين ممکن است کافه پازل از طريق شماره 10000346 برای برخی کاربران يا مشتريان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.

بنابراين ارسال هرگونه پيامک تحت عنوان کافه پازل، با هر شماره ديگری تخلف و سوء استفاده از نام کافه پازل است و در صورت دريافت چنين پيامکی، لطفاً جهت پيگيری قانونی آن را به info@caffepuzzle.ir اطلاع دهيد.

سياست‏‌های رعايت حريم شخصی

کافه پازل به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سايت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

کافه پازل متعهد می‌شود در حد توان از حریم خصوصی شما دفاع کند و در اين راستا، تکنولوژی مورد نياز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سايت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سايت کافه پازل، شما رضايت خود را از اين سياست نشان می‏‌دهيد.

همه مطالب در دسترس از طريق هر يک از خدمات کافه پازل، مانند متن، گرافيک، آرم، آيکون دکمه، تصاوير، ويدئوهای تصويری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کليه محتوای توليد شده توسط کافه پازل جزئی از اموال کافه پازل محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار کافه پازل است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پيگرد قانونی را براي کافه پازل محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر اين، اسکريپت‌ها و اسامی خدمات قابل ارائه از طريق هر يک از خدمات ايجاد شده توسط کافه پازل و علائم تجاری ثبت شده نيز در انحصار کافه پازل است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پيگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از ليست محصولات، مشخصات فنی، قيمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سايت کافه پازل و يا هر يک از خدمات و يا مطالب، دانلود يا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، ربات، يا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نيستند و کليه اين حقوق به صراحت برای کافه پازل محفوظ است.
در صورت استفاده از هر يک از خدمات کافه پازل، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئوليت فعاليت‌‏هايی که تحت حساب کاربری و يا رمز ورود انجام می‏‌پذيرد به عهده کاربران است. تنها مرجع رسمی مورد تاييد ما برای ارتباط با شما، پايگاه رسمی اين سايت يعنی www.caffepuzzle.ir است. ما با هيچ روش ديگری جز ارسال ایمیل از طرف آدرس‏‌های رسمی و تاييد شده در سايت، با شما تماس نمی‌‏گيريم. وب سايت کافه پازل هيچگونه سايت اينترنتی با آدرسی غير از www.caffepuzzle.ir و همچنين، هيچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اينترنتی همچون Yahoo Messenger يا MSN Messenger و غيره ندارد و هيچ ‏گاه با اين روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گيرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطيلات عمومی در ايران است و کليه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولين روز پس از تعطيلات پردازش می‌‏شوند. کافه پازل به مشتريان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

– کليه سفارش‌‏های ثبت شده در سايت کافه پازل به وسيله ارسال کد سفارش از طريق پيام کوتاه و پيش فاکتور از طريق ايميل، در صف پردازش قرار می‏‌گيرند. کافه پازل همواره در ارسال و تحويل کليه سفارش‌‏های ثبت شده، نهايت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود اين، در صورتی که موجودی محصولی در کافه پازل به پايان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و يا استرداد وجه سفارش برای کافه پازل محفوظ است و يا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسيده، محصول ديگری را جايگزين کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهايی سبد خريد مانند اتمام موجودی کالا يا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واريز خواهد شد.

– کافه پازل مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گيری جديد، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کليه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گيری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کليه و يا بخشی از محصولات به هر دليلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای کافه پازل محفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قيمت و ارزش ريالی کالاهای موجود در سايت کافه پازل، حق بلا اثر نمودن سفارش و خريد انجام شده توسط مشتری، برای کافه پازل محفوظ است. کافه پازل در اسرع وقت وجوه دريافتی را طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واريز و عودت می‌نمايد و مشتری با ورود به سايت کافه پازل می پذيرد از اين امر آگاهی داشته و در اين خصوص ادعايی نخواهد داشت.

– کاربران بايد هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور کامل تکميل کنند. بديهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش کاربر قابل پيگيری و تحويل نخواهد بود. بنابراين درج آدرس، ايميل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تاييد بودن صحت آنها است و در صورتی که اين موارد به صورت صحيح يا کامل درج نشده باشد، کافه پازل جهت اطمينان از صحت و قطعيت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکميلی و بيشتری درخواست کند. همچنين، مشتريان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص ديگری را برای تحويل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پيش پرداخت شده باشد، تحويل گيرنده سفارش هنگام دريافت کالا بايد کارت شناسايی همراه داشته باشد.

– کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی بايد با اطلاعات مدارک شناسايی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌‌های اينترنتی مجاز به ارائه خدمات به اين گروه از مشتريان نخواهد بود. لذا خريداران محترم می بايست با ارائه تصوير کارت ملی خود و خريد از طريق کارت بانکی متعلق به شخص خريدار که با هويت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمايند.

لازم به ذکر است که اين امر به منظور جلوگيری از سواستفاده‌های احتمالی و مواردی نظير جلوگيری از خريد با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.

– با توجه به ثبت سيستمی سفارش، به هيچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد يا تغيير مشخصات آن از جمله تغيير فاکتوری که به نام شخص حقيقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراين لازم است مشتريان هنگام ثبت سفارش، نسبت به اين مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نياز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزينه “تکميل اطلاعات حقوقی” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خريد سازمانی و دريافت فاکتور رسمی اقدام کنند.

همچنين آدرسی که خريدار به عنوان آدرس تحويل‌گيرنده ثبت يا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به اين نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغيير آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تاييد سفارش، به هيچ عنوان امکان‌پذير نخواهد بود.

– تحويل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذير نيست و لازم است آدرس تحويل، دقيق و قابل استناد باشد.

– در صورت خريد اعتباری(استفاده از کد تخفيف يا ووچر) پس از نهايی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغيير در سبد خريد، و تغيير مبلغ فاکتور به دلايل انصراف از خريد، حذف يا تغيير کالا يا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغييری را داشته باشد، ووچر يا کد تخفيف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

– در رابطه با سرويس تحويل اکسپرس فروشگاه اينترنتی کافه پازل، سفارش درب اصلی ساختمان(منتهی به خيابان) تحويل داده می‌شود.

– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خريد به معنی رزرو کالا نيست و هيچ گونه حقی را برای مشتريان ايجاد نمی‌کند. همچنين تا پيش از ثبت نهايی، هرگونه تغيير از جمله تغيير در موجودی کالا يا قيمت، روی کالای افزوده شده به سبد خريد اعمال خواهد شد. بنابراين به مشتريانی که تمايل و تصميم به خريد قطعی دارند، به‌ويژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت‌انگيز که دارای محدوديت تعداد هستند، توصيه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهايی کنند تا با اتمام موجودی يا تغيير قيمتی کالاها روبرو نشوند. شايان ذکر است سفارش تنها زمانی نهايی می‌شود که کاربران کد سبد خريد سفارش خود را دريافت کنند و بديهی است که کافه پازل هيچ‌گونه مسووليتی نسبت به کالاهايی که در سبد خريد رها شده است، ندارد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

کافه پازل همواره نهايت تلاش خود را می کند تا کليه سفارش‏‌ها در نهايت صحت و بدون آسيب به دست مشتريان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ايمن و استاندارد همه مرسولات، تحويل به هر يک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله(درج در سبد خريد و اطلاع رسانی از طريق سرويس پيام کوتاه) به اين معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحويل به عهده شرکت حمل و نقل است و کافه پازل تنها در صورت تاييد شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهيل امور پيگيری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسيب‏‌های ناشی از حمل و نقل بايد در عرض 24 ساعت کاری پس از تحويل سفارش به خدمات پس از فروش کافه پازل اطلاع داده شود و کالای آسيب ديده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کليه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش کافه پازل ارسال شود.

برای اطلاعات بيشتر به صفحه راهنمای عودت کالا مراجعه کنيد.

نظرات کاربران

هدف از ايجاد بخش نظرات در کافه پازل، اشتراک‌گذاری تجربه ی خريد و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بديهی است بخش نظرات کافه پازل با ديگر سايت‌ها و شبکه‌های اجتماعي متفاوت است. در اين بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرايط و قوانين سايت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تاييد، نظرش را روی سايت مشاهده کند. بديهی است که اگر قوانين سايت در نظرات کاربری رعايت نشود، تاييد نمی‌شوند و در نتيجه در سايت به نمايش درنمی‌آيند. کافه پازل در قبال درستی يا نادرستی نظرات منتشرشده در اين قسمت، هيچ‌گونه مسئوليتی ندارد. نمايش نظرات کاربران در سايت به‌هيچ‌وجه به معنی تاييد فنی کافه پازل درباره‌ی محتويات نظر نيست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پايه ی انتخاب و تصميم‌گيری خود قرار ندهند.

شرايط و قوانين درج نظر در بخش نظرات کاربران

1-فارسی بنويسيد و از کيبورد فارسی استفاده کنيد. بهتر است از فضای خالی(Space) بيش از حد معمول، کشيدن حروف يا کلمات، استفاده‌ی مکرر از يک حرف يا کلمه، شکلک و ایموجی در متن خودداری کنيد.

2- برای نظر يا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنيد. يک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغيب خواهد کرد.

3- نقد کاربران بايد شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزايا و معايب به‌صورت خلاصه و تيتروار در محل تعيين‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمايی مزايا يا معايب محصول خودداری کنيد.

4- نقد مناسب، نقدی است که فقط معايب يا فقط مزايا را در نظر نگيرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بينانه معايب و مزايای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.

5- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قيمت‌های آن‌ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قيمت آن صورت گيرد؛ نه به‌صورت مطلق.

6- جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازديدکنندگان سايت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غيرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفيد را در نقدتان لحاظ کنيد.

7- با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن يا درخواست راهنمايی در اين بخش خودداری کرده و سوال يا درخواست راهنمايی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنيد.

8- کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبيات محترمانه استفاده کرده و از توهين به ديگر کاربران يا ساير افراد پرهيز کنند. بديهی است هرگونه توهين به فرد يا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاييدنشدن نظر کاربر می‌شود.

9- قسمت نظرات سايت، با تالارهای گفت‌وگو(فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تاييد نخواهد شد.

10- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعايت قوانين، در سايت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعيت، جانب‌دارانه يا اشتباه يافتيد، نبايد نظردهنده را مخاطب قرار دهيد يا از وی انتقاد کنيد. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.

11- از طريق نمودار تغيير قيمت در سايت می‌توانيد از تغييرات قيمت آگاه شويد؛ لذا به‌هيچ‌وجه در بخش نظرات مبلغ«قيمت»را ذکر نکرده، درباره‌ی آن سؤال نکنيد و نظری ندهيد.

12- در نظرات خود، از بزرگ‌نمايی يا اغراق درباره‌ی قوت‌ها يا ضعف‌های محصول خودداری کنيد. بديهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌آميز يا به دور از واقعيت تاييد نخواهد شد.

13- با توجه به مسئوليت سايت در قبال لينک‌های موجود در آن، نبايد لينک سايت‌های ديگر را در نظرات خود ثبت کنيد. دقت داشته باشيد تا جای ممکن از هرگونه لينک‌ فرستادن به ديگر کاربران برای سايت‌های ديگر و درج ايميل يا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنيد.

14- تنها نظراتی تاييد خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غيرمرتبط با محصول را مطرح نکنيد.

15- کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش از کافه پازل را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هيچ‌گونه نقدی را درباره‌ی سايت يا خدمات آن در قسمت نظرات ننويسيد.

16- توجه داشته باشید، مسائلی را که از آن اطمينان نداريد، به‌هيچ‌وجه در نظرات ثبت نکنيد؛ همچنين از بازنشر شايعات يا اطلاعات غيرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنيد.

17- بهتر است مطالبی در اين بخش ثبت شود که برای بازديدکنندگان سايت مفيد باشد؛ لذا از بيان هرگونه مطالب شخصی، غيرمرتبط يا غيرضروری در اين بخش پرهيز کنيد.

18- لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات يا استفاده از ادبيات محاوره تا جای ممکن خودداری کنيد. استفاده از ادبيات نوشتاری که قابليت نمايش در سايت را داشته باشد، لازمه‌ی تاييد نظرات کاربران است.

شرايط ارسال پرسش يا پاسخ

– بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسم‌الخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعايت شده باشد.

– پرسش خودتان را فقط يک بار و زير محصول مورد نظرتان بنويسيد.

توجه داشته باشيد که نظر يا پرسش و پاسخ فقط بايد در رابطه با کالا باشد، بنابراين برای پيگيری يا سوال درباره سفارش يا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتريان کافه پازل(شماره تلفن‌ 32504191-026) تماس بگيريد يا از طريق فرم صفحه “تماس با کافه پازل” با انتخاب موضوع پيگيری سفارش يا خدمات پس از فروش، سوال يا درخواست خود را مطرح کنيد.

برای ارسال ساير درخواست‌ها يا پيشنهادها، انتقاد يا شکايت های خود نيز به آدرس ايميل info@caffepuzzle.ir ، ايميل ارسال کنيد.

محتوا

کافه پازل نهايت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرويس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور توليد محتوا از منابع و مراجع اصيل و نيز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‌کند. لازم به ذکر است کافه پازل تضمين نمی‏‌کند که توصيفات محصول و يا ديگر مطالب مندرج در سايت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط کافه پازل دارای هر گونه مغايرت با اطلاعات درج شده در سايت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرايط اوليه است.

وب ‏‌سايت کافه پازل هيچ گونه مسئوليتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سايت خود و يا لينک‏‌های مرده نمی‌‏پذيرد. سرويس‌‏های سايت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سايت کافه پازل تحت هيچ شرايطی مسووليت تاخير يا عدم کارکرد سايت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبيعى، نيروى انسانی، مشکلات اينترنتى، خرابی تجهيزات کامپيوترى، مخابراتى و غيره باشد بر عهده ندارد.

سايت کافه پازل ممکن است دارای سرويس‌‏هايی با قابليت مشارکت عمومی موسوم به سرويس‌‏های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه‌‏های خبری، شبکه دوستان و سرويس‏‌های ديگری باشد که برای تسهيل ارتباط شما با ديگران(چه در مقياس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقياس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می‏‌شوند. شما توافق می‏‌کنيد که از اين سرويس‏‌های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دريافت پيام‏‌هايی استفاده کنيد که مناسب و مرتبط با آن سرويس خاص باشد.

© کليه محتويات سايت کافه پازل شامل قانون حق تکثير شده و به سايت کافه پازل تعلق دارد.

سياست قيمت گذاری

سياست قيمت‌‏گذاری در کافه پازل مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قيمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در کافه پازل قيمت‏‌هایی است که غالباً توسط توليد‏کننده و يا تامين‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعيين شده است و ساير کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنين کالاهای مشابه در بازار تعيين قيمت می‌‏شوند.

با نهايت احترام به کاربران و با توجه به طيف گسترده سبد محصولات، کافه پازل نمی‌تواند قيمت و موجودی نهايی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نمايد. در مواردی بسيار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هايی در بازار و يا اشتباه در قيمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحويل نباشد، کافه پازل موظف است در اسرع وقت اين موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نمايد. لازم به ذکر است در صورتی که کالايی پس ثبت سفارش شامل کاهش قيمت شود، سفارش به روز رسانی و قيمت جديد اعمال می‏‌شود. قيمت محصولاتی که شامل مالیات بر ارزش افزوده می باشد با احتساب ماليات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت ماليات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزينه‏‌های بسته‌بندی، ارسال و بيمه حمل کالا بسته به شرايط سفارش که در فرم سبد خريد اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

طرح تشويقی پيشنهاد شگفت‌انگيز

طرح تشويقی شگفت‌انگيز به منظور ايجاد تجربه يک خريد خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در اين بخش تعدادی از محصولات با تخفيف‏‌هايی بسيار ويژه‏‌تر نسبت به فروش‌‏های ويژه درج می‏‌شود که اين کالاها تنها برای ساعت‏‌هايی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دليل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پايان رسد، وضعيت کالا به ناموجود تغيير می کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالايی در روز قبل از فروش شگفت‌انگيز به سبد خريد اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفت‌انگيز باشد، قيمت شگفت‌انگيز اعمال می‏‌شود. به دليل اينکه اين طرح تنها يک طرح تشويقی خريد(پروموشن) است، کافه پازل تعهدی در قبال سفارش‌‏های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی‌‏های لازم انجام می‏‌شود. همچنين، هزينه ارسال سفارش برای بخش شگفت‌انگيز به ازای هر سفارش به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته می‏‌شود و امکان تغيير ندارد.

نمايندگی

کافه پازل در هيچ نقطه‏‌ای از کشور نمايندگی فروش و يا خدمات پس از فروش ندارد و کليه سرويس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی از طريق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از اين دست، مراتب را جهت پيگرد قانونی به روابط عمومی کافه پازل اطلاع دهيد.

در حال حاضر کافه پازل خدمات ارسال و تحويل سفارش را از شرکت های باربری معتبر انجام می‌دهد و برای خريد تنها بايد به وب سايت کافه پازل مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.

قوه قهريه

تمامی شرايط و قوانين مندرج، در شرايط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهريه، کافه پازل هيچ گونه مسئوليتی ندارد.

کافه پازل خود را ملزم به رعايت حریم شخصی کاربران می ‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طريق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در ميان بگذاريد.

درباره فروشگاه اینترنتی کافه پازل

فروشگاه کافه پازل فروشگاهی اینترنتی در حوزه سرگرمی می باشد که در زمینه اکشن فیگور٬ بازی های فکری٬ پازل و لگو مجموعه ای بسیار عالی از انواع سرگرمی ها برای تمام سنین را در خود جای داده و با کیفیت ترین محصولات را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد. شما در فروشگاه اینترنتی کافه پازل می‌توانید به سادگی برای خود خرید کنید و یا برای هر سلیقه ای هدیه و کادو مناسب بیابید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به کافه پازل می باشد.

تیم طراح: کارو راشین وب و تجارت زیر ساخت

Copyright © 2022

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.